søndag den 14. december 2008

Så er den gal igen!

Det lyder altså underligt - men jeg har lidt svært ved at finde tiden (og måske overskuddet) til at få skrevet på bloggen. Vi har det alle rigtig fint... Og vi får købt ind til starutterne i den helt store stil! Det er simpelt hen så herligt at gøre... Vi har nu købt klapvogn, puslebord og soveposer.
En dag spammer jeg jer med billeder af det hele.

Mht. sukkersyge som vi frygtede jeg var løbet ind i, så var det falsk alarm. Heldigvis!
Jeg skal bare til lægen og ha tjekket min urin hver 14. dag, for at holde lidt øje med sukkeret.

Der er også sket noget andet: NU forstår jeg pludselig de, der siger at det kan gøre ondt når babyerne sparker...
Her til aften sad vi lige så fredeligt over aftensmaden da jeg pludselig fik den vildeste smerte ca. 10 cm. under brystbenet. En af de 2 banditter havde lagt sig lige i stilling til at gi mig bank!
Og - av! Det ku mærkes! Jeg tror faktisk, at det var den tvilling, der ligger med hovedet opad - og så må det ha været hænder jeg mærkede???
Vildt underligt - for det føltes virkelig som om at det kun kunne være ben, der kunne lave så meget ballade...
Jeg måtte rejse mig op og nærmest mose den lille rod lidt længere nedad - og det har vi så været uenige om lige siden... Han kravler opad og jeg sætter hånden for så han ikke kan komme helt derop, hvor han gerne vil. Gad nok vide, om han tager hævn i nat, når jeg sover?

For mange uger siden snakkede jeg med Mette om, at babyerne sparkede rigtig meget - og så sagde jeg sådan helt spontant: "Den følelse kan man bare ikke blive træt af!"
Mette blev helt stum og det undrede jeg mig en hel del over... Indtil hun sagde: "Naiijjjj - altså på et tidspunkt ka det godt blive lidt træls" Og jeg tænkte, at hun da måtte ha spist søm...
Jeg tror jeg ringer til hende i morgen og giver hende ret!

Luksusproblemer som I kan læse! Det er virkelig ikke andet. Og det er SÅ fedt!

Ingen kommentarer: